تسمه a و b

  • فهرست مطالب

    معرفی تسمه a و b |تسمه وی بلت

    تسمه a و b محبوبیت فراوانی در صنایع تولید کننده ماشین آلات صنعتی و کشاورزی دارند. این تسمه ها می توانند مقاومت بالایی را در برابر گرما، روغن و اصطکاک از خود نشان دهند. صنایع تولیدکننده این محصولات از متریال ویژه ای برای تولید استفاده می کنند تا محصولات نهایی بافتی منحصر به فرد داشته باشد و طول عمر آن نیز افزایش یابد. در ادامه این نوشتار به بررسی تفاوت این تسمه ها و انواع آن ها خواهیم پرداخت. تا انتها با تسمه آنلاین همراه باشید.

    تسمه a چیست؟

    تسمه های a دارای طول عمر بالا و انعطاف پذیری خوبی هستند به همین جهت هنگام استفاده به خوبی می توانند نیازمندی های شما را برآورده سازند. علاوه بر این، تسمه های a قادرند تا در برابر اصکاک، گرما و روغن مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. این محصولات از عملکردی یکنواخت برخوردار هستند و می توانند در سرعت های بالا بدون لرزش بچرخند. برای طراحی و تولید این تسمه ها از متریال ویژه ای استفاده می گردد به همین دلیل بافتی منحصر به فرد دارند. همین عوامل موجب شده اند تا از تسمه های a در صنایع مختلف استفاده گسترده ای شود.

    تسمه ax

    تسمه b چیست؟ | مشخصات تسمه b 

    از تسمه های b به طور گسترده ای در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی استفاده می شود. این تسمه از قابلیت انتقال نیروی بالایی برخوردار هستند به همین دلیل کاربردهای فراوانی دارند. از مهم ترین خصوصیات تسمه های سری b می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، الکتریسته ساکن و روغن اشاره کرد. شما می توانید تسمه های سری b را با عرض 17 میلی متر در بازار موجود خریداری کنید.

    تسمه b

    تفاوت تسمه a و b

    تفاوت های خاصی میان تسمه a و b وجود دارد. تسمه های سری a و b در واقع تسمه وی شکل هستند. محدوده تولید این تسمه ها از 15 تا 200 اینچ متغیر است. تفاوت این تسمه ها در ضخامت آنها میباشد ، تسمه های a دارای ضخامت 13 میلی متر و تسمه های b دارای ضخامت 17 میلی متر میباشند.

    تسمه وی بلت مقاومت بالایی در برابر فشار و حرارت دارند و به عنوان نوعی تسمه ضد الکتریسته ساکن شناخته می شوند. از مهم ترین ویژگی های این محصولات می توان به انعطاف پذیری بالا و عملکردی بدون صدا اشاره کرد. این نوع تسمه های قادرند تا پنج درصد از حجم نیروی تعیین شده برای تسمه وی بلت هم سایز را انتقال دهند. علاوه بر این، تسمه ها در برابر پارگی و سایش نیز مقاوم هستند و براساس استانداردهای بین المللی تولید جهانی به بازار عرضه می شوند. این تسمه ها کاربردهای زیادی در ابزارهای صنعتی خاص و ماشین آلات کشاورزی دارند.

    انواع تسمه a و b

    این نوع تسمه ها دارای انواع مختلفی است که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. از مهم ترین تسمه های سری a و b می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    تسمه های وی بلت روکش دار

    این تسمه ها از قابلیت انتقال بالای نیرو برخوردار هستند و مقاومت بالایی در برابر روغن و حرارت دارند. در حال حاضر کشورهای بسیار زیادی از این تسمه ها استفاده می کنند چرا که در برابر تغییرات طولی مقاوم هستند و با خرید آن ها امکان کارکرد چند تسمه در کنار هم را خواهید داشت. از مهم ترین کاربردهای این نوع تسمه a و b می توان به ماشین آلات کشاورزی و صنعتی اشاره کرد. این محصولات انتخابی عالی برای فولی های معمولی هستند و به عنوان تسمه هایی مقرون به صرفه شناخته می شوند.

    تسمه پروانه دنده ای

    تسمه وی شکل دنده ای نمونه دیگری از تسمه a و b است که به صورت قالبی تولید و به بازار عرضه می شود. این تسمه ها بسیار مقاوم هستند و از خاصیت ضد الکتریسته ساکن برخوردارند. تسمه های وی شکل دنده ای تفاوت خاصی با تسمه های استاندارد دارند که مهم ترین آن برخورداری از قابلیت هایی مانند گردش به دور یک فولی کوچک و افزایش مقدار دفع حرارت در تسمه های وی شکل دندانه ای است.

    این امر را می توان یک ویژگی عالی برای فولی های کوچک دانست زیرا شرایطی را فراهم می سازد تا تسمه به بهترین حالت ممکن به فولی چنگ بزند و میزان چسبندگی تسمه به فولی ها را افزایش دهد. همچنین این تسمه ها مقاومتی بالا در برابر تغییرات طولی دارند و این موضوع موجب شده تا امکان کارکرد چند تسمه در کنار هم را برای آن ها شاهد باشیم.

    این نوع تسمه ها به دلایلی مانند نشست مناسب در شیار فولی، انعطاف پذیری بالا و ایجاد حرارت کمتر حین کار طول عمر بالایی دارد. با توجه به اینکه تسمه های دنده ای نسل جدیدی از تسمه های وی بلت هستند کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف با فولی های کوچک و سرعت های بالا دارند. خرید این تسمه ها مزایای قابل توجهی دارد که شامل دوام بالا، انتقال بهتر نیرو و مقرون به صرفه بودن می شوند.

    تسمه اسپیشیال روکش دار

    این نوع تسمه a و b در برابر روغن و حرارت بسیار مقاوم است و سه بخش اصلی دارد. این بخش ها شامل لاستیک فشرده، نخ های تسمه و پارچه روکش می شوند که هرکدام نقش خاصی را در تسمه های وی بلت اسپیشیال روکش دار ایفا می کنند. این تسمه ها را می توان انتخابی عالی برای کاربردهای با سرعت بالا دانست. از این محصولات استفاده بی شماری در ماشین آلات کشاورزی و صنعتی می شود. همچنین باید بدانید که تسمه های وی شکل اسپیشیال روکش دار به شما امکان استفاده بهینه از فضا را می دهند.

    تسمه اسپیشیال دنده ای

    تسمه پروانه اسپیشیال دنده ای به عنوان نسل جدیدی از تسمه های اسپیشیال وی بلت شناخته می شوند و مقاومتی عالی در برابر حرارت و روغن دارند. این نوع تسمه ها طول عمر بالایی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. در حال حاضر از این تسمه ها نیز استفاده های بی شماری در کاربری های صنعتی با سرعت های بالا می شود و مزایای قابل توجهی نسبت به نسل های قدیمی تر خود دارند.

    تسمه های وی شکل چند خطی ساده

    خرید این تسمه ها مزایای فراوانی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به عدم جلو و عقب شدن تسمه های نسبت به یک دیگر، امکان استفاده از خط سیرهای افقی بدون مشکل خاصی و افزایش قابلیت های جذب شوک های ضربه ای اشاره کرد. این تسمه ها از چند تسمه تک تشکیل شده اند که برای اتصال آن ها از یک نوار استفاده می گردد. تسمه های چند خطی ساده برای دستگاه های سنگین مناسب هستند و در برابر روغن و حرارت نیز مقاومتی عالی دارند.

    تسمه bx

    قیمت تسمه a و b

    قیمت این نوع تسمه ها ثابت نیست و به عوامل خاصی بستگی دارد. این عوامل به اختصار عبارتند از:

    • نوع ماده اولیه
    • وزن تسمه
    • ضخامت
    • چگالی تسمه
    • طول و عرض

    خرید انواع تسمه های وی بلت از مجموعه تسمه آنلاین

    تسمه آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تسمه های نقاله، تسمه پروانه و تسمه های صنعتی شناخته می شود. به واسطه مجموعه ما می توانید انواع تسمه a و b را با قیمتی عالی و کیفیتی بالا خریداری کنید. این محصولات براساس استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه می شوند و طول عمر مفیدی دارند. با دریافت خدمات مجموعه تسمه آنلاین می توانید از مشاوره های رایگان و تخصصی نیز بهره مند شوید و خریدی عالی را تجربه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

    کلام پایانی

    تسمه های وی بلت a و b محصولاتی با مقاومت بالا هستند که می توانند در برابر حرارت و روغن دوام بیاورند. این محصولات از قابلیت ضد الکتریسته ساکن برخوردارند و طول عمر بالای آن ها موجب شده تا کاربردهای فراوانی در صنایع داشته باشند. این تسمه ها دارای انواع مختلفی هستند تفاوت آن ها در محدوده تولید آن ها است. در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات تسمه b و a با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این پست

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *