دستگاه آپارات گرم نوار نقاله

  • فهرست مطالب

    خرید دستگاه آپارات گرم نوار نقاله با کارکرد مناسب

    از جمله روش های متداول برای آپارات نوار نقاله، روش آپارات گرم می باشد. برای این منظور، وجود دستگاه آپارات گرم نوار نقاله لازم و ضروری می باشد. کیفیت بالا و کارایی مناسب این دستگاه، نتیجه نهایی را مطلوب تر خواهد ساخت. از آنجا که تسمه نوار نقاله حامل کالاهایی با وزن های متفاوت می باشد، استحکام و مقاومت سطحی آن اهمیت زیادی دارد. روش اتصال لبه های بریده شده نوار نقاله، دوام آنها و میزان فشار قابل تحمل توسط آنها را تعیین خواهد کرد.

    تسمه آنلاین با فروش دستگاه آپارات گرم نوار نقاله با برند معتبر، شرایط داشتن خریدی مطلوب و رضایت بخش را برای مشتریان خود فراهم آورده است. هر آنچه برای راه اندازی سیستم کانوایر در یک کارخانه لازم باشد در اینجا مهیاست.

    در این مقاله به روش‌های آپارات تسمه نقاله نگاهی گذرا انداخته و با روش کار و اجزای آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

    نوارهای نقاله به چه روش هایی آپارات می شوند؟

    آپارات نقاله به معنای اتصال دو سر باز نوار و آماده سازی آن برای قرار گرفتن بر روی غلتک ها می باشد. برای این منظور از روش‌های مختلفی استفاده می شود که در ادامه به معرفی این روش ها خواهیم پرداخت.

    آپارات نوار نقاله به صورت مکانیکی

    این روش آپارات تسمه نقاله، کارایی زیادی نداشته و تنها در مواقع ضروری که عیب یابی یا آپارات سریع لازم می باشد، کارایی دارد. در این روش دو سر تسمه به وسیله چنگک یا بست به یکدیگر متصل می شود. نوار نقاله ای که به این روش آپارات می شود، طول عمر زیادی ندارد.

    آپارات سرد تسمه نقاله

    از دیگر شیوه‌های آپارات نوار نقاله، روش سرد است که در آن برای اتصال دو سر نوار نقاله چسب مخصوصی به کار گرفته خواهد شد. تسمه های لاستیکی که به این روش آپارات می شوند از طول عمر خوبی برخوردار می باشند. اما نکته حائز اهمیت این است که به دلیل وجود مواد شیمیایی موجود در این نوع چسب، آپارات تسمه نقاله های پی وی سی، پی یو یا دیگر تسمه هایی که با مواد غذایی یا حرارت سروکار دارند، به این روش امکان پذیر نمی باشد.

    آپارات گرم نوار نقاله

    یکی از متداول ترین و اصولی ترین روش آپارات نوار نقاله، روش گرم است. در آپارات گرم به کمک دستگاه، دو سر تسمه تحت فشار و دما به هم مستحکم می شوند. استحکام و دوام تسمه هایی که به این روش آماده بهره برداری می شوند، از دو شیوه دیگر بیشتر است. برای آماده سازی نوار نقاله های پی وی سی و تسمه هایی که در لایه میانی آنها سیم تعبیه شده است از این شیوه استفاده می شود.

    دستگاه های آپارات گرم نوار نقاله چگونه کار می کنند؟

    همانطور که گفته شد، وظیفه دستگاه آپارات گرم نوار نقاله اتصال دو سر تسمه نقاله به روش گرم و با اعمال فشار و حرارت می باشد. این دستگاه از یک شاسی تشکیل شده که عرض های مختلفی دارد. از شاسی های پایه دار به منظور آپارات تسمه های عریض و از نوع بی پایه برای آماده کردن تسمه هایی با پهنای کمتر استفاده می شود.

    دستگاه آپارات گرم تسمه نقاله از دو صفحه فلزی سنگین تشکیل شده که به شاسی متصل می باشند. در این دو صفحه پرس، المنت هایی به منظور بالا بردن دما تعبیه شده اند. دو لبه ای از نوار نقاله که قرار است به یکدیگر متصل شوند، بر روی صفحه پایینی شاسی قرار داده می شوند. پس از آن، صفحه رویین بر روی تسمه و صفحه زیرین قرار می گیرد. با روشن شدن المنت هر یک از دو صفحه، سطوح شروع به گرم شدن می کنند. دو لبه نوار نقاله ای که بین این دو سطح قرار گرفته است با اعمال فشار و با حرارت ایجاد شده، به یکدیگر متصل خواهند شد.

    دستگاه آپارات تسمه

    مشخصه های دستگاه های آپارات گرم ایده ‌آل

    در زمان خرید دستگاه آپارات گرم نوار نقاله با گزینه های متنوعی روبرو خواهید شد. برندهای خارجی در برابر برندهای ایرانی که محصولات با کیفیت و مرغوبی را تولید و عرضه داشته اند. آگاهی از مشخصه های یک دستگاه با کیفیت، شما را در انتخاب و خرید یاری خواهد رساند.

    از جمله مشخصه های یک دستگاه آپارات تسمه نقاله مرغوب و ایده‌آل می توان موارد زیر را برشمرد:

    • داشتن وزن متعادل، وزنی که نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد.
    • تولید شده از مواد اولیه و تجهیزات با کیفیت و مرغوب
    • مجهز به جعبه کنترل یا کنترل باکس اتوماتیک و پیشرفته که در اعمال فشار و القای گرمای مناسب بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذارد.
    • تولید گرمای یکنواخت در کل سطح شاسی و انتقال گرمای مناسب به لبه های تسمه نقاله
    • داشتن خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر
    • داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه
    • دستگاه بر اساس استانداردهای لازم از جمله الگوی بهینه مصرف برق، درجه بالای ایمنی و استانداردهای لازم برای محافظت از انسان در برابر خطرات احتمالی برخوردار باشد.
    • کاربری ساده و وجود دفترچه راهنما برای چگونگی کار کردن با دستگاه و نکات ایمنی لازم که می بایست رعایت شوند.

    عوامل موثر بر قیمت دستگاه آپارات گرم نوار نقاله

    عوامل متعددی قیمت دستگاه آپارات نوار نقاله را تعیین خواهند کرد. اولین المان، برند و کشور سازنده دستگاه می باشد. دستگاه های غیر ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار هستند. کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت و تولید این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، دوام آن را مشخص خواهند کرد. دستگاه های با دوام تر و مرغوب تر، قیمت بالاتری دارند.

    دستگاه آپارات گرم بزرگ تر برای آپارات تسمه هایی با عرض بیشتر کارایی دارد. هر چه سایز دستگاه بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

    مقالات مرتبط : برای مشاهده مقاله تسمه صنعتی کلیک کنید

    خرید دستگاه آپارات گرم نوار نقاله با قیمت مناسب

    چنانچه قصد خرید دستگاه آپارات گرم نوار نقاله را دارید، برای شما محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در نظر داریم. تسمه آنلاین، با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش انواع تسمه، در زمینه تولید و فروش دستگاه آپارات گرم نیز فعالیت داشته و محصول خود را با قیمتی مناسب و کیفیت بی نظیر عرضه داشته و به فروش می رساند.

    در فروشگاه تسمه آنلاین شما قادر خواهید بود کلیه محصولات مرتبط با دستگاه های کانوایر و متعلقات آن را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی خرید نمایید.

    محصولات مرتبط : دستگاه نوار نقاله

    دستگاه آپارات گرم

    دستگاه آپارات تسمه انتقال نیرو

    دستگاه آپارات تسمه انتقال نیرو در عرضهای 8 و 15 و برندهای ایرانی (ساخت خودمان) و چینی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در فروشگاه تسمه آنلاین موجود میباشد . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    دستگاه آپارات تسمه انتقال نیرو ایرانی

    دستگاه آپارات تسمه چینی

    امتیاز شما به این پست

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    1 دیدگاه

    • На нашем сайте вы найдете все необходимые сведения о [url=https://reliable73.ru/]приобретении недвижимости[/url] – от [url=https://reliable73.ru/]покупки квартиры[/url] до [url=https://reliable73.ru/]бронирования квартиры в ЖК[/url].
      Доверьтесь профессионалам и сделайте правильный выбор с нами!
      Ваша персональная скидка на консультацию 5%

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *